lauantai 4. toukokuuta 2013

Mikä olen?

Ensimmäinen kirjoitus uuden uutukaiseen blogiini. Ensinnäkin pitänee hieman avata blogin nimeä. Joku saattoi jo ihmetellä, että mikä ihmeen ranning? Eikö sen pitäisi olla running? Ei tässä tapauksessa. Ranning viittaa sekä sukunimeeni että tietysti englannin kieliseen sanaan "running". Nämä yhdistämällä lopputulokseksi tuli ranning. Ja luonnollisesti minä olen blogin kirjoittaja eli Jenni. ;)

Blogissani tulen käsittelemään paljon juoksuharrastustani ja kaikkea siihen liittyvää oheistoimintaa. Blogin päätarkoituksena on ylläpitää motivaatiotani ja auttaa minua saavuttamaan asettamiani tavoitteita. Kerron tästä kaikesta enemmän seuraavassa postauksessa. 

Ranning by Jenni on ikään kuin juoksupäiväkirjani, johon kirjaan ajatuksiani ja tuntemuksiani harrastuksestani. Toivon, että tämän blogin avulla saisin juoksusta pysyvän harrastuksen enkä vain väliaikaista sellaista, joka se on jo monen vuoden ajan ollut. Innostun juoksusta aina keväällä ja kesän lopussa se on hiipunut lähes olemattomiin. Joudun siis joka vuosi aloittamaan nollasta, vaikka olisin edellisenä vuonna päässyt hyvään kuntoon. Se on erittäin turhauttavaa. Nyt olen ensimmäistä kertaa sellaisesssa tilanteessa, että en joutunut aloittamaan täysin nollasta, vaan olen jotenkuten saanut pidettyä kuntoani yllä pitkän talven ajan. Tästä on hyvä jatkaa!


Kuva: weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti